Gabriella Montez (startofsomethin) wrote in hsdramatics,
Gabriella Montez
startofsomethin
hsdramatics

A new Zeke! whooooooooooooooooooot!

Please welcome Jesi to hsdramatics, because she's pretty much the coolest person ever.

bballchef32


looooveallie
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 18 comments
OHMIGOD I pretty much love you now! YAY Shar won't be lonely no more!
Haha! :) *bows* Thank you, thank you. Lmao. jk jk. ^.^ I won't get anything up tonight, but I promise I'll probably jump in tomorrow, hehe, yay for Sharpay not being alone! Haha. It's awesome to join, heh.

The ironic part is that Sharpay tells Zeke to evaporate cuz he's tall.. and I'm rly short, lol. So, I'm gonna play around with height at some point, hehe. ^.^ Love it! :)

Well, until tomorrow!!


Sharpay's short and I'm really tall :-D My spiky hair adds about two inches to my height ;-)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH I can't wait to start RPing.

bballchef32

11 years ago

Welcome aboard! Now if only Chad would get back on.... -sigh-
Lol, I'm sure he will soon! Hehe, god, this is fun and I haven't rly done much, haha.
Lol I had to leave a message...its werid Taylor is kind of short compared to Chad and he is shorter than Zeke and I am really tall standing at 5'10''.

bballchef32

11 years ago

dance_and_sing

11 years ago

Hello everyone. I'm back. Sorry for the long delay. I was in the school musical, it just ended, and I've been busy as hell. I will promise to be more active, but I am happy we have a new Zeke!! Now if only we could find a Jason...
^.^ Heh, I actually auditioned for Jason but was told Sharpay needed a Zeke kinda more, lol. :) But my friend who is like equally hyper, addicted to HSM, and good at writing might be checking this out this weekend, so I hope she can audition for Jason. :) Lol.
ooooooh, a zeke! Yay. Welcome zeke. I am playing ryan. =DD
Cool! Hi! Lol, nice to meet cha! ;) =3

joanne

Anonymous

September 29 2007, 13:42:10 UTC 10 years ago

do u like crembala

joanne

Anonymous

September 29 2007, 13:40:41 UTC 10 years ago

hi gabby is it fun in high school musical do u like sharpay

joanne

Anonymous

September 30 2007, 12:08:21 UTC 10 years ago

u will be fine

Anonymous

October 14 2007, 17:35:21 UTC 10 years ago

i love you vanessa an hudgens and zac efron **************
vanessa ann hugens you rock your singing voice is great i wish i could be you